KVĚTEN 3.týden

KVĚTEN 3.týden

 

KVĚTEN 3.týden

Milé děti.  Můj pozdrav si můžete poslechnout v příloze.(Pozdrav 18.5.) Doufám, že jste si užili krásně víkend.  Skvěle se Vám vedlo v procvičování přes Kahoot., i když někteří tenhle úkol ještě splněný nemají.(Zítra odpoledne uveřejním výsledky na Škole v pyžamu). Vaše  Labooky rostlin i živočichů  se mi moc líbí . Také píšete krásná hodnocení.  Naše padletové nástěnky se krásně zaplňuji, mám z nich radost.

NAŠE NÁSTĚNKY NA PADLETU :

  https://padlet.com/janabartosova699/zivocichove

https://padlet.com/janabartosova699/rostliny

V tomto týdnu si na padletu zkusíme pracovat ve SKUPINKÁCH .Svoji skupinku si vyber do úterního večera  na tomto odkazu https://padlet.com/janabartosova699/skupinovaprace (pokud Ti nepůjde se do skupinky přihlásit přímo, napiš mi, kterou skupinku jsi si zvolil(a)), já Tě tam přihlásím)

18.5-19.5.

ČESKÝ JAZYK

Opakování vyjm. slov po B

KONTROLNÍ ÚKOL splň v  aplikaci Kahoot do 20.5. do12.00  (zadání najdeš ve Škole v pyžamu) https://kahoot.it/challenge/09489863?challenge-id=b10e2d47-0be1-478d-9f01-0b436e18f3a4_1589731200524

Tentokrát úkol budu známkovat, abych ocenila ty, kteří hru hrají několikrát, aby si zlepšili výsledek

Vyjmenovaná slova po V.

PS dokončit s.38 (s.38/6) napiš do sešitu

KONTROLNÍ ÚKOL Napiš kontrolní cvičení z učebnice s.87/ 2.  a odešli na Školu v pyžamu do 20.5.

MATEMATIKA

Písemné odečítání po desítkách s přechodem přes základ

Učebnice s.24 /cv.1, cv 1, 2

Kontrolní cvičení uč.s. 24/ cv.2  ofoť a pošli na Školu v pyžamu do 20.5.

PS s 20 /1,2, 3

Opakování násobilky

Zopakuj si násobilku na aplikaci Kahoot. Úkol splň do 20.5. do 12.00

 https://kahoot.it/challenge/05065889?challenge-id=b10e2d47-0be1-478d-9f01-0b436e18f3a4_1589744064700

ANGLICKÝ JAZYK

Učebnice s.36

Přečti si a přelož oba články BIG FOOT and THE LOCH NESS MONSTER

Odpověz ústně na otázky pod textem

KONTROLNÍ ÚKOL Učebnice s.36  Vyber si BIG FOOT  nebo THE LOCH NESS MONSTER a na otázky odpověz písemně celou větou do sešitu.- Odešli na Školu v pyžamu do 20.5.

(pokud si nevíš rady, pomůže Ti video)

20.5. -22.5.

ČESKÝ JAZYK

Vyjmenovaná slova po V

PS s.39-41 s.41/ a ) b) c)  do sešitu a  potrhni všechna vyjmenovaná slova po V v textu

V učebnici s.87 si přečti modrý rámeček

KONTROLNÍ ÚKOL Do sešitu napiš s. 87 cv.4 a pošli na Školu v pyžamu do 25.5.

Opakování vyjmenovaná slova po S

Vypracuj na WIZER,me pracovní list https://app.wizer.me/learn/VAFVH1 do 25.5.  Hodnocení úkolu najdeš na https://cs.padlet.com/janabartosova699/vysledky

Pokud Ti wizer.me nefunguje vypracuj náhradní úkol  z učebnice s. 84/4, ofoť a pošli na Školu v pyžamu do 25.5.

ČTENÍ  pokračuj v četbě své knihy.  Až knihu dočteš,  záznam o přečtené knize spolu s knihou ofoť a ulož na : https://padlet.com/janabartosova699/vysledky nebo mi pošli mailem

MATEMATIKA

Písemné sčítání a odečítání

Kontrolní cvičení uč.s. 25/ cv.2, 1  Vypočítej do sešitu. Ofoť a pošli na Školu v pyžamu do 25.5.

Pamětné sčítání a odečítání

PS s. 20 / 4, 5, 6

Opakování Zopakuj si příklady jako 3.3 + 21=  nebo  85-25:5 =

Pamatuj si, že nejdříve násobíme nebo dělíme, potom teprve  sčítáme  nebo odečítáme.

Vypočítej příklady v Kahoot  https://kahoot.it/challenge/03294113?challenge-id=b10e2d47-0be1-478d-9f01-0b436e18f3a4_1589978894598

    do neděle 24.5.do 24.00 Hodnocení najdeš na https://cs.padlet.com/janabartosova699/vysledky

ANGLICKÝ JAZYK

PS s.36 napiš. Nahrávku ke cvičení 6 najdeš v příloze (AJ s. 36) Pokud něčemu nebudeš rozumět najdeš na Škole v pyžamu video.

ČLOVĚK A SVĚT

1.ÚKOL Do 25.5 pošli svůj na https://padlet.com/janabartosova699/zivocichove nebo můj mail svůj laabok Živočichové

2.ÚKOL Test Žívočichové najdeš na KAHOOT  https://kahoot.it/challenge/04968776?challenge-id=b10e2d47-0be1-478d-9f01-0b436e18f3a4_1589792469997vypracuj ho do do neděle 24.5.do 24.00 Hodnocení najdeš na https://cs.padlet.com/janabartosova699/vysledky

3. ÚKOL Skupinová práce v ČS

Na skupinové práci budete moci pracovat do ÚTERÝ 26.5. večer

Pak vyhodnotím práci všech skupinek i práci každého zvlášť.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ INFORMACE, které každá skupinka má ke svému živočichovi napsat:

  • do jaké skupiny obratlovců patří (savci, ptáci….atd)
  • kde žije
  • jak se pohybuje
  • jak se rozmnožuje
  • čím se živí (masožravec, býložravec, všežravec)

INFORMACE NAVÍC

  • uložit 2 obrázky nebo fotografie ( může to být i víc)
  • napsat alespoň jednu zajímavost

Pravidla práce

Každý vloží  1 lísteček se základními informacemi a 1 obrázek nebo fotografii nebo nějakou zajímavou informaci..  Pod svůj příspěvek se podepište nebo napište počáteční písmeno svého jména. Nepište informace, které napsal někdo před vámi. Můžete si i psát vzkazy, co kdo má ještě vypracovat, ( Svoje vzkazy si můžete i mazat), Ve své skupince si své příspěvky můžete komentovat)

KOMU NEJDOU VKLÁDAT PŘÍSPĚVKY NA PADLET, POŠLE MI JE MAILEM, RÁDA JE TAM VLOŽÍM .

Aktuality

Rodiče vítáni

31.10.

Získali jsme značku Rodiče vítáni, která je udělována školám, které splňují kritéria partnerské a přátelské komunikace.

Přihlášky

30.8.

V dokumentech ke stažení najdete přihlášku do ZŠ, přihlášku do MŠ, přihlášku ke stravování a další dokumenty.

Včely ve škole

14.6.

Dne 16. května 2012 se do školy po mnoha letech opět vrátily včely.

Smlouva s rodiči

27.2.

Naše škola se účastní projektu MŠMT "Ověřování individuálních výchovných plánů", tzv. smlovy s rodiči. Více v projektech.