Úkoly 30.3.-3.4.

Úkoly 30.3.-3.4.

Milé děti

Dneska jsem pozdrav pro vás nahrála. Najdete ho v příloze jako pozdrav nebo na tonto odkazu

https://drive.google.com/file/d/1NFrwzn04Bo4bmDxdDT-iczPhqTKr4DS5/view?usp=sharing

Děkuji za Vaše zaslané práce. Moc se mi líbí. Během nejbližších dní Vám k nim napíši komentáře. Mohli bychom se vidět i přes SKYPE Ozvěte se,  pokud byste mi chtěli ukázat na čem pracujete, potřebovali něco vysvětlit nebo si chtěli jen tak popovídat.

30.3 - 31.3

MATEMATIKA

Jednotky desíky, stovky, tisíce. Porovnávání čísel

Zahraj si hru popsanou ve videu ( viz  příloha Hra 3 karty)

Splň úkol popsaný ve hře. Řešení úkolu napiš do sešitu- seřadit čísla podle velikosti. Řešení ofoť  do čtvrtka 2.4. ulož na svoje stránky 

 Stránky si vytvoříš na odkaze https://www.skolavpyzamu.cz/99qty /(Více v mailu rodičům) Na této stránce najdeš také přehledně úkol z matematiky vysvětlený

Vypracuj z fialového PS s.62   Vyvětlení ke cvičením 1,4,5 najdeš ve výukovém videu v příloze

Vypracovanou stranu do čtvrtka 2.4. OFOŤ a ulož na svoje stránky

 Stránky si vytvoříš na odkaze https://www.skolavpyzamu.cz/99qty /(Více v mailu rodičům) Na této stránce najdeš také přehledně úkol z matematiky vysvětlený

 

ČESKÝ JAZYK

Vyjmenovaná slova po P

Rapovanou písničkou si zopakuj vyjmenovaná slova po P https://www.youtube.com/watch?v=bgcprQx7zjc&list=PL8zTKRJZR_Q6cniFOnKsjpQJ_apOTiFdX&index=4

Žlutý PS s.30

Přídavná jména   PŘÍDAVNÁ JMÉNA vyjadřují vlastnosti osob, zvířat, věcí.
Ptáme se na ně otázkami JAKÝ? KTERÝ? ČÍ?

 procbič si tvoření přídavných jmen https://skolakov.eu/cesky-jazyk/3-trida/slovni-druhy/pridavna-jmena/tvoreni-5.html

ANGLICKÝ JAZYK

Slovíčka rodiny si zopakuj písničkou

https://www.youtube.com/watch?v=FXqPs1IvtNs

Učebnice s. 28. Poslechni si cvičení k hornímu obrázku. Slovíčka několikrát opakuj, aby sis zapamatoval správnou výslovnost (příloha viz poslech 38)

Ve slovníčku napiš stránku FAMILY. Slovíčka se nauč psát.

1.-3.4

Milé děti, vítám Vás v dnešním aprílovém dni. Dnes při M budete soutěžit s roboty. Je to apríl nebo ne ?

Ne, není. Doopravdy na Vás roboti čekají. Pozor a ně, jsou rychlí a chytří Přeji hezký den se spoustou legrácek.

MATEMATIKA

Porovnávání čísel do tisíce

Zopakujeme si znaménka

VĚTŠÍ …….>                    MENŠÍ…….<

Výkové video  https://www.matyskova-matematika.cz/8-dil/video/str-5/

Vypracuj učebnice celá  s.5

ÚKOL K ODESLÁNÍ  :PS s.5/cv.3 ofoť a pošli ke kontrole na Školu v pyžamu  do neděle 5.4.

Opakování násobilky

Chceš si dát v malé násobilce závod s roboty? Pozor na ně!  Někteří jsou docela rychlí…

Však uvidíte https://www.umimematiku.cz/roboti-mala-nasobilka?source=explicitMapGlobal

ČESKÝ JAZYK

Vyjmenovaná slova po S

Koukni na video https://www.youtube.com/watch?v=_-7xFETdiFg

Nauč se vyjmenovaná slova po S zpaměti

Napiš do sešitu z učebnice s.80/cv.1

ÚKOL K ODESLÁNÍ  :  napsané cvičení ofoť a pošli ke kontrole na Školu v pyžamu do neděle 5.4.

Slovesa

Pamatuješ, jak poznáme slovesa?

(Slovesa nám říkají, co osoby, zvířata nebo věci dělají)

Dopiš k obrázkům slovesa http://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_3.roc/sloveso1.htm

Kocour ti to zkontroluje

Dodělej žlutý PS s.30

ČTENÍ

  1. Úkol bude o Gandalfovi. Hádej, kdo to v našem příběhu je ?

 https://www.umimecesky.cz/cteni-s-porozumenim-zverimex/14

Zodpověz na otázky za textem

2.Udělej si svoji ČTENÁŘSKOU DÍLNU.

Připrav si knihu, kterou máš rozčtenou a 20 minut si v ní nerušeně čti.

Do sešitu zapiš: datum

                               Název knihy

  Co tě zaujalo a proč     nebo     Co se Ti nelíbilo a proč   nebo  Zda Ti ten příběh připomíná něco z Tvého života a co Ti připomíná.

ÚKOL K ODESLÁNÍ  :  napsaný zápis ze čtení  ofoť a pošli ke kontrole na Školu v pyžamu do neděle 5.4.

ANGLICKÝ JAZYK

Poslechni si písničku

https://www.youtube.com/watch?v=ii_LtHrEiao

Učebnice s. 28 dole

Poslechni si správnou výslovnost (viz poslech 39) Věty přečti a přelož  (pomůže ti výukové video AJ 28.viz příloha)

PS s.28/2 doplň k obrázkům písmena

 Učebnice s.29

Naučíme se otázku

How many brothers have you got ?

How many sisters have you got ?

Odpověď :

I have got………brother(brothers)  I have got………sister(sisters)

I haven´t got…….. brother(brothers). I haven´t got…….. sister(sisters)

Nejdříve si poslechni písníčku  (viz poslech 40), pak si přelož věty učebnice s.29 a děti najdi na obrázku

Do sešitu opiš věty How many brothers have you got ? How many sisters have you got ? a podle pravdy na ně odpověz (2 odpovědi)

ÚKOL K ODESLÁNÍ  :  napsané cvičení ofoť a pošli ke kontrole na Školu v pyžamu do neděle 5.4.

ČLOVĚK A SVĚT

dnes se dozvíš proč mají rostliny kořeny, stonek, listy, květy a plody

Uč.s. 72-74, Ps s.53,54

 

Samostatná práce …po dokončené nalep do Labooku (viz příloha Stavba rostliny)

  1. Vezmi si velký papír na výšku
  2. Uprostřed ho přelož na 2 díly
  3. Na prvou stranu nakresli květinu i s kořeny, listy, stonkem a květem
  4. Obrázek rozstříhej na 4 části. V jedné jsou kořeny, v další stonek (může tam být i část listu), v další list (asi tam bude i část stonku) v další plod
  5. Na přední stranu lístečku napiš o jakou část rostliny jde (kořen, stonek, list, květ)
  6. Po otevření lístečku na pravou část napiš, proč je tahle část rostliny pro rostlinu důležitá.

VÝTVARNÁ VÝCHOVA

dobrovolný  úkol  Velikonční tvoření (náměty najdete v příloze) Těším se na Vaše obrázky a výrobky, Posílejte je na můj mail. 

 

 

 

 

Aktuality

Rodiče vítáni

31.10.

Získali jsme značku Rodiče vítáni, která je udělována školám, které splňují kritéria partnerské a přátelské komunikace.

Přihlášky

30.8.

V dokumentech ke stažení najdete přihlášku do ZŠ, přihlášku do MŠ, přihlášku ke stravování a další dokumenty.

Včely ve škole

14.6.

Dne 16. května 2012 se do školy po mnoha letech opět vrátily včely.

Smlouva s rodiči

27.2.

Naše škola se účastní projektu MŠMT "Ověřování individuálních výchovných plánů", tzv. smlovy s rodiči. Více v projektech.